Nu är semestern nära!



Jag har haft rena drömuppdraget på jobbet, fyra dagar i Visby för att rigga ITPS medverkan under Almedalsveckan tillsammans med en kollega. För det första var det intressant att få vara med i händelsernas centrum och för det andra var det underbart väder och precis lagom mycket att göra på dagarna. Kvällarna tillbringade vi med promenad på stranden. En annan aspekt med att åka iväg i några dagar är ju att man får sova ostört, något som är lite heligt med småbarn. Nu kunde jag inte sova i alla fall, men det är en helt annan historia.

Sent omsider har jag beslutat mig för att ta semester en vecka tidigare så jag är inne på min sista vecka nu. Det är perfekt, vi har ju så mycket att göra hemma så att sticka iväg på scoutläger det första man gör på semestern för att jobba (göra en tidning) har nästan känts övermäktigt. Men nu har jag som sagt en vecka hemma först och det ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0