Hem ljuva hem!



Den uppmärksamma har noterat att bloggen har bytt namn. Nu tänker jag även dela med mig av mina inredningsidéer. Jag hittar mycket på nätet och det är jättekul att surfa runt och kolla på gardinlösningar, tapeter, möbler eller olika miljöer. Kanske får någon ett bra tips eller möjligen lite inspiration.

Hallen är vårt senaste projekt. Jag blev tvungen att sälja ett fint skåp som min favoritsnickare har gjort åt mig när vi byggde en större garderob för våra kläder. Men det blev ju så himla bra med mer förvaringsplats och dessutom blev hallen mysigare med lite vinklar och vrår. En gigantisk byrå fick också plats och det gör absolut ingenting att vi har bra utrymme för alla vantar och mössor numera:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0